Leopold Bloom macskáinak füle hegye

A way a lone a last a loved a long the riverrun, past Eve and Adams, from swerve of shore to bend of bay, brings us by a commodius vicus of recirculation back to Howth Castle and Environs.

Közérdekű hirdetés


Ügyek








Friss topikok

  • Abindarraez: Értem én, de a rossz iróniát még kevésbé bocsátom meg mint a sime hülyeséget. (2009.01.08. 01:29) A csend megszakítása II
  • Abindarraez: Engem nem érdekel mit hogy kell írni, úgyis az lesz, amit írnak és nem amit az akadémia szeretne (... (2008.09.29. 23:16) Na ez azért már nekem is sok...
  • Abindarraez: Ez mind így van, de attól még Hitler első nemzetközi szerződését a Vatikánnal kötötte, és a Wehrma... (2008.09.21. 11:36) Ha-Ha-Ha
  • Lenny Back: "You feel untied, beatified, and loved...for evermore." (2008.09.15. 22:49) Richard Wright meghalt.
  • Abindarraez: Pontosan. Csak majd' 200 évet tévedett a drága :D De ne vessük a szemére, végülis csak egy kommuni... (2008.09.08. 13:16) Palin

Emberek




































Zászlók













Exit

2008.08.27. 20:38 Abindarraez

 Ezt nem hagyhatom ki, annyira mulatságos:  "Én leszek az utolsó, aki a komolyabb szelllemi tartalmak megformálására nem különösebben alkalmas filmművészeten úgynevezett magasröptű gondolatokat kérek számon". GYönyörű, nem? Ezt az Exit magazinban találtam egy Dinsdale Piranha néven futú kritikus által írt szösszenetben, amiben megpróbálta a lehető legesztétább nyelvhasználattal lehúzni a Le Scaphandre et le Papillon-t, de képességeihez mérten csak egy "Ordas nagy kretén vagyok" táblát sikerült a feje felé tartania. Azért még egy elsőéves filmesztétától is elvárható lenne, hogy tisztában legyen a melodráma fogalmával és hogy legalább az előzetesét lássa a kritizált filmnek. Vagy csak már megint nekem túl nagyok az igényeim. 

Szólj hozzá!

Címkék: film kult magyarország idióta exit nyerh kritka

A bejegyzés trackback címe:

https://bloom.blog.hu/api/trackback/id/tr85636653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása