Leopold Bloom macskáinak füle hegye

A way a lone a last a loved a long the riverrun, past Eve and Adams, from swerve of shore to bend of bay, brings us by a commodius vicus of recirculation back to Howth Castle and Environs.

Közérdekű hirdetés


Ügyek








Friss topikok

  • Abindarraez: Értem én, de a rossz iróniát még kevésbé bocsátom meg mint a sime hülyeséget. (2009.01.08. 01:29) A csend megszakítása II
  • Abindarraez: Engem nem érdekel mit hogy kell írni, úgyis az lesz, amit írnak és nem amit az akadémia szeretne (... (2008.09.29. 23:16) Na ez azért már nekem is sok...
  • Abindarraez: Ez mind így van, de attól még Hitler első nemzetközi szerződését a Vatikánnal kötötte, és a Wehrma... (2008.09.21. 11:36) Ha-Ha-Ha
  • Lenny Back: "You feel untied, beatified, and loved...for evermore." (2008.09.15. 22:49) Richard Wright meghalt.
  • Abindarraez: Pontosan. Csak majd' 200 évet tévedett a drága :D De ne vessük a szemére, végülis csak egy kommuni... (2008.09.08. 13:16) Palin

Emberek




































Zászlók













Na ez azért már nekem is sok...

2008.09.29. 22:24 Abindarraez

 Én vagyok az utolsó, aki az idegen szavak használatát ellenzi, de az indexnek sikerült valami egészen rendkívüli módon kiborítót alkotnia itt és itt:

"Az Egészségbiztosítási Felügyelet hivatalból vizsgálat indított az Index cikke alapján, amely szerint egy stroke-os beteget elküldtek az Állami Egészségügyi Központból, s a férfi az esőben, papucsban bolyongott Budapesten. A zavarodottan beszélő férfi sírva próbált segítséget kérni a csepeli HÉV-megállóban, mondta az a fiatal nő, aki végül mentőt hívott hozzá.

Nem értek a betegségekhez, de abban egészen biztos vagyok, hogy egy "stroke"-nak, ami azért nem egy eddig egyetlen nigériai földművesnél először két perce diagnosztizált vérzéses láz hanem egy relatíve gyakori dolog, aminek legalább egy orvosi, latin neve van, ha épkézláb magyar nincs is (kétlem, de nem fogok utánanézni és az "agyi érkatasztrófa" is egy kicsit büdös). Mi a francért kellett az angolt használni? Az orvostudománynak épp nem hivatalos nyelve így ennyi erővel a német vagy urdu megfelelőt is használhatták volna. Most akkor a kedves szerző vagy túl sok House-t néz vagy egyszerűen nem alkalmas újságírásra mivel még egy mindennapos orvosi fogalomnak se képes utánanézni. Na ez se fog egyhamar az Economist-nak írni...
 

2 komment

Címkék: hír idióta nyerh hülyeindex

A bejegyzés trackback címe:

https://bloom.blog.hu/api/trackback/id/tr60688160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andris 2008.09.29. 23:10:12

szélütés. de asszem talán kicsit más a sztrók, már nem azért írom így, mert rólam van elnevezve, hanem mert hivatalosan így kéne írni. Meg fitnesznek, meg velnesznek.
De az elmúlt években egyre többen használják, mondjuk 100-ból 95ször ezt hallod és nem azt, hoyg szélütés.

Abindarraez 2008.09.29. 23:16:28

Engem nem érdekel mit hogy kell írni, úgyis az lesz, amit írnak és nem amit az akadémia szeretne (felőlem inkább meg kéne szüntetni ezt a prescriptive kreténséget, az angol nyelv is igen megvan ellenőrző testület nélkül). De én azt hogy stroke most hallom először magyar szövegkörnyezetben, de lehet hogy én vagyok elszigetelt eset. Attól még nagyon fájdalmas.
süti beállítások módosítása