Leopold Bloom macskáinak füle hegye

A way a lone a last a loved a long the riverrun, past Eve and Adams, from swerve of shore to bend of bay, brings us by a commodius vicus of recirculation back to Howth Castle and Environs.

Közérdekű hirdetés


Ügyek








Friss topikok

  • Abindarraez: Értem én, de a rossz iróniát még kevésbé bocsátom meg mint a sime hülyeséget. (2009.01.08. 01:29) A csend megszakítása II
  • Abindarraez: Engem nem érdekel mit hogy kell írni, úgyis az lesz, amit írnak és nem amit az akadémia szeretne (... (2008.09.29. 23:16) Na ez azért már nekem is sok...
  • Abindarraez: Ez mind így van, de attól még Hitler első nemzetközi szerződését a Vatikánnal kötötte, és a Wehrma... (2008.09.21. 11:36) Ha-Ha-Ha
  • Lenny Back: "You feel untied, beatified, and loved...for evermore." (2008.09.15. 22:49) Richard Wright meghalt.
  • Abindarraez: Pontosan. Csak majd' 200 évet tévedett a drága :D De ne vessük a szemére, végülis csak egy kommuni... (2008.09.08. 13:16) Palin

Emberek




































Zászlók













Tömegközlekeve V.

2008.05.23. 09:36 Abindarraez

Nem értem a 4-6-os megállóját az Oktogonnál. Nem emlékszem, hogy bármi gond lett volna vele az átalakítás előtt, de most teljességgel használhatatlan. Egyszerűen túl szűk: Ha állnak a peronon, akkor egy kínszenvedés eljutni az állomás végeinél levő zebrákhoz, mert az álló, felszálló és leszállt emberek teljes szélességébe torlaszolják el a négy méternél nem sokkal szélesebb peront. Teljesen élhetetlen.

4 komment

Címkék: vélemény bkv magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://bloom.blog.hu/api/trackback/id/tr82483529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lond · http://lond.blog.hu 2008.05.23. 18:14:10

már előtte is szúk volt, de szerintem szűkítették, mert különben nem férne el két sávnyi autó.

bolcsbandi 2008.05.23. 18:27:54

nemnemnem, az oktogonon nem szűkítettek. Ahhoz a síneket kellett volna mozgatni, annyira azért nem vltak szorgosak. Azokban a megállókban, ahol kívül van a peron, ott sokszor bővítettek, tehát az autós sávok kisebbek lettek, de amilyen marhák, a keletkező plusz rászt jól le is választották korláttal, és képeztek egy lejtős részt a peron szélén kifelé, hogy szegény kocsik ne durranjanak szét, ha neki mennek. Szóval simán emberből van sok az Oktogonnál ::(

Abindarraez 2008.05.23. 19:40:32

A sínek maradtak a helyükön, az biztos. Mivel nem hiszem, hogy sookal többen utaznának arrafelé mint pár évvel korábban, az egyedüli hunyó a középre beépített ülés/menedék/reklámfelület-izék kiterjedése és elrendezése lehet.

Taksz 2008.05.24. 09:43:17

Hehe, erről az egyik kedvenc buszmegálló-belsőépítészeti megoldásom jut eszembe - a hetes ferenciek terei megállója Buda felé. A váróba, a tető alá van beépítve egy elmozdíthatatlan kuka. Azért megnézném, kinek jutott ez eszébe, mert azon túl, hogy persze nagyon csinos, körülbelül három emberrel kevesebb fér be a megállóba. De az igaz, hogy így a szemét nem ázik el...
süti beállítások módosítása