.jpg)
Azt mondjuk magyarázza el valaki, miért dolgoznak rá a hazai mozik arra, hogy a film előtti reklámok olyan traumatikus élményt jelentsenek, hogy utána a gyengébb idegzetűek soha többé ne merjenek vetítőterem közelébe menni? Beteggyerek-segítő civil szervezet reklámja fertelmes zenével és kora '80-as évekbeli megvalósítással és a hirdetéseket szervező cég Powerpoint-hirdetése a 21. századi esztétikai érzéket támadja, a Fiatalok az Emberi Jogokért meg közvetlenül az agyat. Ez utóbbi megvalósítása tűrhető, de akkora veretes faszság, hogy csak na. Ha az emberi jogaim érdekelnek akkor a vonatkozó ENSZ-okmányhoz fordulok és nem egy civil szervezethez, de nem érdekelnek, mert túl sok gyakorlati hasznuk nincs. Ahol vannak tiszteletben vannak tartva, ott azért, ahol nem, ott meg úgysem számítanak. A "Social Security" meg nem "Szociális Biztonság", hanem társadalombiztosítás, legalább ezt tudnák. A jó hír az, hogy a weapons-grade Új Színház- rettenetet már nem adják. Az tényleg halálos volt.